Biciklitúra Forddal

2010.07.23. 20:35 RonRobinson

 Tudomásom szerint a Ford nem gyárt biciklit. Ha mégis, akkor mea maxima culpa, és az én anyámat. Ha az alapfeltevés igaz, akkor azonban hálás vagyok azért, hogy Transitot alkotott. Történt, hogy négy napos ausztriai túrára hívtak újságíróként. Bekényelmesedtem az első ülésre, kezemben a térkép.

Budapestről úgy nyolc óra alatt értünk a célhoz, ahol vendéglátóink már nagyon vártak. Kietlen hegyeken át, csikorgó gumikkal, elfogyott a fék, mire odaértünk. De odaértünk. Hiába mondta utána a magyar származású kísérőnk, hogy ők ugyanezt az utat 4 óra alatt szokták megtenni. (Kettőt lapoztam a térképen, bazzeg, de sosem vallanám be)

Odaértünk, és mindjárt mondták a vidám vendéglátók, hogy akkor most nézzünk meg egy állatparkot. Kifejeztük aggodalmunkat, hogy ez kockázattal járna, ugyanis nem mostanában kajáltunk, tehát bármelyik védett faj elfogyasztása jól esne. Mondjuk a mókust megennénk ugrás közben, és a hiúz sem sokáig lenne nálunk csúcsragadozó.

Szerencsére méltányolták kérésünket, és végre ebédelhettünk. Másnap biciklitúra következett. A biciklizést nem lehet elfelejteni. És persze, én imádok kivétel lenni. Istenien bringáztam, kb 12 éves koromban. Kaptam egy bringát, és tekertem is rendszeresen. Mondjuk, volt egy pár baleset, egy kanyart úgy vettem be, hogy lefejeltem egy Dacia tükrét. Letört, de azért visszahelyeztem a kocsira. Még csak nem is kértem kártérítést a fejsérülésem miatt.

Szóval megint felültem a bringára... Tekertem két kört, ezalatt nem is estem el, de úgy gondoltam, hogy az a 20 kilométer, amit ezen meg kellene tenni, nem nekem való. Szerencsére a túravezető szeretett volna bringázni, így átadta a kocsi kulcsát. Beültem a Transitba, nagyobb, és nehezebb volt, mint amit valaha vezettem. A mellettem ülő osztrák úriember meg is kérdezte: Tudod vezetni?

Több sem kellett. Mentünk a csapat után, és aki kidőlt, nem bírta tovább, az betette hátra a biciklit, és utazott velünk. A célnál már négy versenyzőt vittem, igazi őrangyalnak éreztem magam. Jó volt vezetni, fordítva persze dicsőségesebb lett volna, hogy én kerekezek, és nyerek, de Forddal sem volt rossz.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinetikushetvege.blog.hu/api/trackback/id/tr852171777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RonRobinson 2010.09.17. 00:12:47

Nem hittem volna, hogy hozzászólok a saját bejegyzésemhez. Ennek csak az az oka, hogy várok, illetve vártam. Elvileg nyertem valamiféle válltáskát. Ez sajnos már másfél hónapja nem tud megérkezni, pedig Budapesten lakom, és a reklámozó cég is budapesti.
Nem is érdekel igazán, hogy kapok-e egy csekély értékű holmit, az viszont nagyon, hogy jelentkeztem valamire, kampányt rendeztek, én írtam egy bejegyzést, amely a jelek szerint megfelelt a kiírásnak.
Kérem, hogy - miután nem teljesítettétek a kiírásban foglaltakat - vegyétek le innen a posztomat, mert szégyellem, hogy itt van. Pedig nem nekem kellene szégyenkeznem...

Nyerjen Ön is belföldi hosszúhétvégét!

Nem kell mást tennie, mint regisztrálni a Ford oldalán és kiválasztani, hogy melyik típusú pihenést szeretné. Amiből választani lehet: romantikus hétvége a Fiestával, családi kikapcsolódás a Mondeoval vagy buli a barátokkal egy Kugával.

Nincs autóm. Hogy jussak el?

Nem probléma. Az autót is mi biztosítjuk, neked annyi a dolgod, hogy jól érezd magad. Válaszd ki, hogy mivel szeretnél utazni!
süti beállítások módosítása