the winner is... :D

2010.08.23. 11:43 litababa

mi nyertünk!

szuper hétvégénk volt. A szálloda és a kocsi is 4 csillagos volt ténylegesen. voltam már pár ilyen kaliberű szállodában, de ez tényleg 4 csillagos. Mind a hotel, mind a személyzet.

Pénteken én dolgoztam, mivel nem tudtam, hogy mi nyerjük a nyaralást, tehát az első nap az kicsit elúszott, de nem baj, így is nagyon jó volt. Felhívtam a szállodát, hogy este 10 után érünk le, nem volt semmi probléma, a vacsora 10-ig volt és egyből felajánlották, hogy vagy beválthatjuk másnap ebédre vagy felhozzák a szobába, mi az utóbbit választottuk. Leértünk, recepció mondtam a nevemet egyből mondták, hogy kisasszony a vacsorát felvitettük a szobába :) Tök menő. Kb. annyi étel volt fent, hogy 4 ember jóllakott volna. Ami nekem tetszett nagyon amikor kicsit körbe néztünk a szobába, hogy majdnem minden bútor illetve a fürdő is mind-mind magyar gyártmany volt. Szerintem ez fontos, mert a minősége az első osztályú volt. Rendkívül tiszta volt minden. Nem csak ott ahol látszik! A wellness részleg elég nagy, mindenféle szauna, gőz, jakuzzi van. majdnem teltház volt és így is mindenhol volt hely, nem tűnt túlzsúfoltnak. A szállodának van saját barlangja! Az egész egy barlangra épült gyakorlatilag. Rengeteg osztrák volt.

Útközben jöttünk rá, hogy épp akkor volt Kapolcson a művészetek völgye, tehát a szombati program már meg is volt. Reggel felkeltünk, reggeli, aztán irány Kapolcs, ott elvoltunk fél napot, rengetegen voltak. Aztán visszafele megálltunk Csorbáncnál és felmásztunk a hegyen a várromhoz, gyönyörű volt a kilátás, persze én szandálban voltam, úgyh  jó volt hegyet mászni benne, de megérte. Utána megnéztük Tapolca belvárosát, nem túl nagy, de nagyon szépen meg van csinálva, fel vannak újítva a régi épületek, van egy vizimalom, ahol van egy kis tó, a városligetihez tudnám hasonlítani, nagyon hangulatos.

Másnap reggeli után még lementünk wellnessezni, délig kellett elhagyni a szobát ez is pozitív volt, mivel sok helyen 10-ig el kell hagyni a szobát, tehát az  a nap nincs is. Délben kijelentkeztünk, elmentünk a tapolcai barlangba, csónakkal lehet végig evezni, nem túl hosszú kb. 15 perc, de nagyon szép. Aztán átmentünk Sümegre, megmásztuk a hegyet, fel a várig. nagyon szépen felújították és folyamatasona vannak programok, mindenféle bemutatók. Gyerekek adják elő a lovagi játékokat és mivel sok a német egyből fordítják is németül a szövegeket. Remek idő volt, hétágra sütött a nap. Utána lementünk Sümegen egy csárdába, ott megebédeltünk. Telepocakkal, pedig irány a Szigligeti-öböl. Fürödtünk egyett a Balatonban. Napozás és este elindultunk fel Pest fele, de a 97-es km-nél megállt a sor, az egész autópálya állt, ez volt este fél 10. Úgy döntöttünk, akkor az első lehetőségnél lejövünk a pályáról. Bementünk Siófokra ott pont a parton volt filmvetítés, szépen beültünk megnéztük, éjfél körül elindultunk újra, addigra már nem volt tömeg, 1 óra alatt visszaértünk.

A kocsival rendkívül meg voltunk elégedve, 7.5 litert fogyasztott átlagban, ez azért nem rossz egy ekkora autónál, rengeteget mentünk és így is negyedig volt a tank, amikor visszavittük. Az autópályán 180-at úgy, ment hogy kb. 100-nak lehetett érezni, és közben nagyon halk volt, simán lehetett benne egyszerre zenét hallgatni és beszélgetni is normál hangerővel. a panoráma tető nekem tetszett. Nagyon kényelmes, klímát nem is használtunk, pedig meleg volt, de valahogy a kocsiban nem. Egy szó, mint száz. Szuper volt ez a kinetikus hétvége, amikor visszavittük a kocsit, mondtuk is a hölgynek, aki átvette, szóljanak nyugodtan, máskor is szívesen vállaljuk! :) köszönjük!.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TexMex 2010.08.23. 15:14:57

Hát ha 12 éves vagy, akkor a post tűrhető. De a 13 éves unokahúgom már ennél különb naplójegyzetekre képes. Igaz, nem kap érte egy fillért sem.

Nyerjen Ön is belföldi hosszúhétvégét!

Nem kell mást tennie, mint regisztrálni a Ford oldalán és kiválasztani, hogy melyik típusú pihenést szeretné. Amiből választani lehet: romantikus hétvége a Fiestával, családi kikapcsolódás a Mondeoval vagy buli a barátokkal egy Kugával.

Nincs autóm. Hogy jussak el?

Nem probléma. Az autót is mi biztosítjuk, neked annyi a dolgod, hogy jól érezd magad. Válaszd ki, hogy mivel szeretnél utazni!